onsdag 27 januari 2010

Ännu en kul pryl jag inte tänker köpa...

Ser att Apple släppt en ny platta, eller vad man nu ska kalla det för.

Jag är övertygad om att det kommer att bli en storsäljare den också, precis som iPoden och iPhonen. Men jag ser inte riktigt poängen med den. Varför inte ha en vanlig bärbar dator eller en ny iPhone med samma möjligheter som den här plattan? Visserligen kallar Jobs den för en billig bärbar dator, men vore det inte enklare att göra en faktisk sådan då?

Tid för e-boken? Jag tror den dröjer lite till, och jag kommer att få köpa fler dåliga pappersböcker innan vi köpt en läsplatta i någon form. Men kommer den däremot som integrerad och funktionell i en laptop eller än hellre en bra mobil, då är jag definitivt intresserad :)

Mer media sds sds sds ab ab svd svd svd svd svd svd svd idg idg idg idg idg idg idg dn

Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar