söndag 3 april 2011

Grattis till elitserien Växjö!

Senast igår så förklarade jag för partikamrat Birgitta om hur mycket idrottsintresse jag tappat under de senaste tio åren, dock främst fotboll, även om hockeyintresset har avtagit radikalt också.

Men jag tycker definitivt att det är skitkul att se Växjö Lakers i elitserien i hockey i nästa säsong. Det menar jag dessutom, trots att jag var kritisk mot Lakers behandling mot damlaget och kanske främst för att jag i första hand är inte bara AIK-fan, utan till och med ännu mer Troja-fan och glad över att slippa vara nervös över att de inte skulle klara sig kvar i allsvenskan.

Jag tror mycket väl att det kan bli ett bra lyft på många sätt och ge bra reklam för kommunen och kanske regionen i övrigt, samt att jag tycker både laget och fansen är värda det.

Så jag säger det igen: Grattis!

media ab ab ab ab ab svd svd dn dn dn smp smp smp smp smp smp smp smp smp smp smp smp exp exp exp hd gp


Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar