fredag 16 april 2010

Cajsa Stina Åkerström Virestad Kyrka 2010

Jag är absolut inte landets största fan av Cajsa Stina Åkerström, men jag tycker om ett antal av de låtar hon spelat in och jag tycker definitivt om visor, och tycker det är en underskattad genre.

Men när hon spelar 7 km hemifrån så är det naturligtvis självklart att ta sig dit och det var roligt att se att kyrkan hon spelade i, som är stor, dessutom var i princip fylld med besökare.

Både jag och sambon tyckte det var lite ojämnt men å andra sidan är det få artister som spelar en dryg timme utan någon form av transportsträckor, och svackorna var inte särskilt många.

Framförallt har hon en fantastisk röst!

Som vanligt när det gäller mig och foton, och nästan alla andra, så är jag urusel på "Kill your darlings", så ta det för vad det är :)



Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar