måndag 25 januari 2010

Ödet beseglat för Saab?

Jag skrev tidigare om Förhandling till sist, angående Saabs sista suckar och det verkar fortsätta dra ut på tiden.

Det verkar däremot som om Maud Olofsson sent om sider valt att sluta semestra och engagera sig lite i vad hon borde varit engagerad i hela tiden. En minister som är på väg att få 15 000 arbetslösa på sin hals, inom sitt "område" borde naturligtvis semestra någon helt annan tidpunkt.

Å andra sidan så har hon ju inte direkt rosat marknaden politiskt sett under sin tid som minister, så för Saabs del kanske det var bättre att hon var utomlands...

Edit Det verkar inte hända något idag angående Saabs eventuella fortsättning... Medialt rävspel, skriver SvD i en av sina bloggar. Det är det minsta man kan kalla det för, och särskilt snyggt skött är det inte och  direkt hänsynslöst mot de anställda om man väljer att lägga ner, efter att ha dragit på det så länge
Mer media ab ab ab ab svd svd svd svd svd dn dn dn dn sds sds sds sds kb dag

Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

2 kommentarer:

  1. Har inget med SAAB att göra.

    Har nu fem gånger i rad (under tio minuter) besökt din sida. Samtliga gånger har jag omedelbart fått en virusvarning från mitt virusprogram (Telia säker surf).

    VIRUS BLOCKERAD
    TROJAN J.S. REDIRECTOR.AR

    Vad i helvete håller du på med. Ska man inte kunna besöka din bloggsida utan att du ska lägga in en Trojan????? När man skall ta bort Trojanen går det inte. Får veta att den bytt namn!!! Då det hänt fem gånger i rad kan det inte vara någon slump!!!

    Vill du ha närmare information kan du skriva en e-post till Ramsele1@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag har noll koll på virus men jag sitter på mac och har mao aldrig problem med virus. Sambon som sitter på pc får inga varningar. Hon använder dock Nortons antivirusprogram och du är den enda som påpekat problemet, så jag undrar om det inte är ditt antivirusprogram som är problemet?

    SvaraRadera