tisdag 29 december 2009

Jaha, vad säger man då?

Hej och välkomna kanske? :)

Jag har använt mig av internet för att uttrycka mina åsikter i olika former av dagböcker, bloggar och kanske framförallt diskussionsforum sen 1995.

Med denna bloggen är det första gången det blir under mitt faktiska namn, även om jag inte alltid varit särskilt noga med att hålla mig anonym.

Hur det går låter jag vara osagt, men jag ska försöka tänka mig för lite mer innan jag skriver vad jag tycker, än vad jag kände att jag behövde göra med den föregående bloggen, lite beroende på både mitt jobb och mitt val att bli aktiv igen inom politiken.

Den gamla bloggen var i huvudsak politisk, vilket jag utgår från att även denna kommer att vara. Men det kommer säkert att slinka med en del privata inlägg och foton dessutom.

Dessutom är jag helt ny hos Blogger och känner mig direkt osäker på det rent tekniska, men förhoppningsvis löser sig även det :)

Utan min kära sambo Annikas hjälp hade jag inte redat ut varken layout eller något annat, så tack till dig!

Det var nog allt jag kom på nu och är det någon som undrar något så får ni väl fråga? :)

3 kommentarer:

  1. Det blev fint ju!
    Dessutom har iaf jag lättare att läsa här än i metrobloggen för den jävlades jämt med mig.

    /H

    SvaraRadera
  2. Hallå där ;) nu är det inlägg..häromdan va dettomt :(
    Gott nytt år på er!
    P.s lovar att inte länka till min suspekta blogg ;) innehåller bara choklad och "snusk" he he...

    SvaraRadera
  3. H: Tack!

    Anna: Gott nytt år själv! Din site är nog inte tillräckligt suspekt för mig som är härdad ;)

    SvaraRadera