söndag 18 juli 2010

Den börjar i varje fall väldigt bra...

Jag läser en recension i Aftonbladet av Lars Keplers nya roman Paganinikontraktet och konstaterar att redan början är bra mycket bättre än jag minns att hela den först boken var.

Jag förstod uppriktigt sagt inte riktigt hysterin kring Hypnotisören. Visserligen var det en habil och bra bok, men den stack inte så särskilt mycket ut från mängden av andra svenska krimimalromaner.

Den här däremot, har jag redan fått betydligt större förhoppningar kring, som jag hoppas inte grusar helt under de sidorna som är kvar...

Födelsedagar har ju alltid den fördelen, sen många år tillbaka, att det nästan alltid innebär någonting nytt i bokväg och just Keplers senaste bok var den första jag fick i år :)

(Vad jag läser just nu, i bokväg, står för övrigt alltid en bit ner i vänstra kolumnen här i bloggen.)

Mer media gp svd hd hd dn sds skd nsk kvp exp


Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar