torsdag 14 april 2011

Ett mycket märkligt svar

Jag skrev en debattartikel för några dagar sen, om Fusk och oärlig retorik, som publicerades i Kvällsposten.

Den får ett mycket märkligt, och igen direkt oärligt, debattartikel som svar för några dagar sen i Tyvärr ingen myt. En debattartikel som i princip inte kommenterar något alls jag har skrivit, utöver det första stycket.

Nu har jag missat att det kom ett svar eftersom jag varit hemma så lite de senaste dagarna, men jag ska besvara den sinom tid. Uppenbart är att skribenterna bara hänger upp sig på några få saker som går fel, där mycket handlar om annat än just fusk och ignorerar allt som kostar betydligt mer pengar.

En sak är säker, de ger uppenbart sina medlemmar i Svenskt Näringsliv och Skattebetalarnas förening valuta för pengarna, för i de grupperna lär stora delar av de som faktiskt fuskar för mycket mer pengar finnas.


Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar