måndag 8 mars 2010

Grattis till de två välförtjänta Oscarsstatyetterna!

Jag skrev för en dryg månad sen om hur jag Håller tummarna för min släkting, pappas kusin, som var nominerad till två Oscars, för ljudredigering och ljudmixning till filmen Hurt Locker, som jag inte sett själv ännu.

Det var väldigt kul att få höra nu på morgonen att det dessutom blev två statyetter och inte bara två nomineringar. Nog för att nomineringarna i sig är kul nog, men ännu roligare är det självfallet att faktiskt vinna dessutom!

Så GRATTIS Paul!

Jag ser att redan nu är hans sida hos imdb.com uppdaterad med bilder från Oscarsgalan och det är onekligen en imponerande samling med filmer han har varit inblandad i under de år som gått sen han slutade med hårdrocken och började med filmljud istället.

Uppdaterat Jag noterar för övrigt att man kan bli profet i sin egen hemstad :)


Mer media ab ab ab ab ab ab ab ab ab gp gp gp svd svd svd svd dn dn dn dn dn sds dag dag kb kb kb kb kb exp exp exp exp exp hd nsk nsk nsk

Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar