onsdag 5 maj 2010

Dagens "Jag önskar jag var där"

Gud så sugen jag blir av att se mina sen nästan 30 år största favoritartister av dem alla, Iggy and the Stooges, när jag läser en recension från en Londonkonsert, trots att den är lite halvsågad...

Visserligen kommer de till Stockholm i sommar, på en av alla festivaler, vars namn jag glömt just nu, men det är innan min semester och huvudstan ligger 50 mil bort och även om det är många år sen jag såg dem sist så har jag trots allt sett dem och Iggy som soloartist minst 15 gånger, så jag kanske kan klara mig några år till?

Jag får hoppas att de fortsätter några år till, så att inte fler medlemmar trillar av pinn, med tanke på hur gamla de börjar bli.




Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med!
    Hade gärna vart där jag åxå!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det finns fler med musiksmak! :)

    SvaraRadera