måndag 12 juli 2010

Måtte jag slå honom i alla fall...

Jag hade helt missat att Anders Borg, ni vet finansministern, hade ett förflutet som orienterare.

O-ringen har onekligen levt, i min ögon, lite i medieskugga från de nationella medierna (vissa lokala medier är dock oerhört duktiga, inte minst där o-ringen tävlingarna brukar gå) och det är nog en god tanke att bjuda in kända människor, som Anders Borg. Oavsett om de springer eller inte, så blir det något för media att ta upp.

Dessutom verkar det som om Anders Borg kommer att delta under söndagens tävlingar.

Själv är jag ju inte känd nog, knappt ens på det lokala planet, för att få några vip-inbjudningar.

Men skulle jag och Borg hamna i samma klass så ska jag göra vad jag kan för att inte hamna bakom och kunna konstatera att jag är bättre än finansministern :)

Mer media na mn


Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar