fredag 15 januari 2010

Det är möjligt jag är dum i huvudet...

Det är möjligt jag är dum i huvudet, men när det gäller facebookgrupper som byter namn, och plötsligt blir något som man inte alls valde att gå med i, brukar det inte skickas ut ett mail om det?

I vart fall så vet jag att jag själv fått några mail om grupper som valt att byta namn på sin grupp, då vanligtvis någon marginell förändring som när gruppen som var emot Shells provborrningar i Skåne valde bort ordet "Skåne" i namnet.

Om det går att välja bort att man blir upplyst om namnförändringen, borde inte Facebook ställa det som krav, att alla får meddelande både via Facebook själva och via mail?

Mer media dn sds sds hd ab svd

4 kommentarer:

  1. Jag tror att man själv måste önska att få det mailet. Eller så får man mailet... Jag vet ju när jag tänker efter inte. Jag har inte blivit utsatt för en sådan där idiotisk grupp.

    SvaraRadera
  2. Tur det! :) Jag vet i vart fall att jag fått den typen av mail ett par gånger så jag utgick från att man alltid fick det.

    SvaraRadera
  3. Du är inte dum i huvudet;), jag har oxå alltid fått ett mail ifall en fb grupp jag är med i bytt namn. Det är sant som Frida äsger att det är något man väljer, fast för mig har det alltid varir inställt på att jag ska få ett mail och har inte brytt mig om att ändra på det

    SvaraRadera
  4. En jävla tur att jag inte är det ändå :)

    SvaraRadera