måndag 11 januari 2010

Varmare, fast kallare...

Mot varmare tider skrev jag igår och så blev det, för idag var det bara -1°c ungefär. Men märkligt nog så känns det kallare än på länge och sambon skrek i mitt öra av allt annat än vällust när jag tog mina händer på hennes hals nyss :)

Inte fan vet jag hur jag ska orka ut och springa som jag hade tänkt när jag helst bara vill fortsätta att gömma mig under filten, men det är ett av få sätt som verkligen fungerar när man känner sig genomfrusen och trött och bara vill bli varm. Det gäller bara att stå ut de första bistra minutrarna innan man får igång värmen...

Man skulle varit hund så man inte ens fått tvingas ut när det var kallt :)

Nåväl, man får vara glad att elförbrukningen minskar både för samhället i stort och för oss via vår stackars bergvärmepump som har låtit som om den fått gå dygnet runt senaste veckorna...

Mer media hd hd dn dn dn dn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar